Friday, January 14, 2011

Myra a.k.a Penipu BESAR berbadan KECIK ! ♥gado ngan kao wey ♥

Nenek tue yg agak SENGAL+cute nie da pitnah aku kat blog die . So takkan aku nak diamkan je . Memang xpatotlaa en . So nak pendekkan cite nie yg mmg da pendek pon , aku nak REVENGE blek laa . Yang die katekan pasal keje aku carik gado toe salah , tu bkan keje tapi HOBI sampingan jee . Tak salah kan ade hobi mcm tuh . Agak lame gak la die tak puashati ngan aku , lagi lagi username aku .
Da tu siap kate aku penipu plak , walhalnye die yg menipu . Ade ke patot die tak kasi aku gi skola lame aku , die kate skola tu die yg punye , siap ade name die lagi kat PAGAR skola . UNLOGISTIC langsong !
Klau die tipu macik kantin skola tu bole la gak macik kantin tu pcaya. Tapi im not MACIK kantin tu oke :) .
Die nie "PAKU DULANG,PAKU SERPIH" sungguh . die pon ckp byakk gak .. HAHAHAHA ! Kesimpulannya, nenek nie penipu besar berbadan kecik . So, aq berharap die bertaubat seblom aq taubatkan die :P ahaha . Btw, mmg best gak gado ngann NENEK sengal+cute nie , sbab die gile-gile-gile-gile-sengal ! ahah ! Sesiapa nak gado ngan die add je die kat MUKABUKU die a.k.a http://www.facebook.com/photo.php?fbid=140409682683098&set=a.112834225440644.13608.100001422020012#!/profile.php?id=100001536846007

Haha, aq tau agak panjang jgak esei karangan aq nie . Time esei karangan Pn.Marizam a.k.a ex-teacher subjek BM aq takde la panjang nie . Klau la time SPM dulu soalan die pasal NENEK nie , sure aku dpat A1++ punye laa . ahaha :) CHIOWWZZ !

Yang Benar,
Satria Baja Hitam
(MOHD FAIZAL TASLIM)

No comments:

Post a Comment