Saturday, December 17, 2011

AKU JATUH CINTA PADA SI DIA ♥ ♥

♥ ♥ 
Haha , menggedik kan title post aku kali ni :) bak kata Chef Wan 'Ade Wan kesah ?' Aku benarbenar dilamun cinta dengan si dia yang bernama Asyera Ezra . Aku nak bagitau 1 dunia pasal ni tapi klau bole 1 malaysia la , sebab aku tanak Megan Fox tahu aku yang aku da tak suka kat dia . :p Setiap detik malah setiap saat aku merinduinya, aku taktau sama ada dia juga merasakan sebegitu . walaupun ayat aku ni mcm KLISE sangat tapi ini yang terjadi pada diriku ni . Dia merupakan budak sekelas ngan aku di Kolej yang aku sedang melanjutkan pelajaran . so hari hari memang akan jumpa la kan  tapi bila datang je hari jumaat petang , aku mcm tanak pulak ada hari sabtu dan ahad kerana aku tak dpt berjumpa ngan dia kerana dia budak baik yang duduk rumah je (padahalll). ye, aku tau agak jiwang sikit di ayat itu . :) baideway, walaupun sedang hangat bercinta aku takkan lupa tanggungjawab aku sebagai pelajar . aku akan meningkatkan pointer aku yang sedia ada atau paling teruk mengekalkan nya kerana aku da berjanji pada ibubapaku dan si dia untuk mendapat keputusan yang cemerlang and i will try my best mak , bapak , dan sayang. :) i love u bebeh !! LOVE Asyera Ezra ♥ ♥ !!

Yang Berceloteh,
Mohd Faizal Bin Taslim
(beloved parents Taslim bin Maarufi & Nadirah Bte Nordin) 
(loved one Asyera Ezra Anak Suwing)

No comments:

Post a Comment